Onko Tuija Lehtisen kirjaan www.liisanblogi.net tulossa jatkoa?

Kysytty

Onko Tuija Lehtisen kirjaan www.liisanblogi.net tulossa jatkoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuija Lehtisen kirjojen kustantajan Otavan syksyllä ilmestyvien kirjojen luettelossa ei ole mainintaa että www.liisanblogi.net olisi saamassa jatko-osaa. Tuskin siis sellainen ilmestyy ainakaan tänä vuonna.
Liisa Virtasen (Lehtisen romaanin päähenkilön) kuulumisia voi kyllä seurata netistä Liisan blogista, osoite www.liisanblogi.net