Onko Töölön kirjastossa: 1) Harju-Tiilikainen, Kuninkaallinen merikartasto 1791-1796 ja 2) Harju-Lappalainen, Kuninkaallinen tiekartasto 1790?

Kysytty

Onko Töölön kirjastossa:
1) Harju-Tiilikainen, Kuninkaallinen merikartasto 1791-1796 ja
2) Harju-Lappalainen, Kuninkaallinen tiekartasto 1790?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjat löytyivät Töölön kirjastosta ja ovat varattuina nimellänne. Noudettavissa viimeistään perjantaina 20.1.