Onko todellakin nyt niin, että telinevoimistelu aiheisia kirjoja on vain yksi kappale olemassa.

Kysytty

Onko todellakin nyt niin, että telinevoimistelu aiheisia kirjoja on vain yksi kappale olemassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastosta löytyvät ainakin seuraavat teokset:
Aykroyd, Peter: Nuorten taitovoimistelu
Hämäläinen, Raili: Taitavaksi voimistelijaksi
Tikkanen, Jouko: Temppuja telineillä

Soitto urheilukirjastoon http://www.stadion.fi/Urheilumuseo/kirjasto/kirjasto.html
osoitti, että heiltä löytyy aiheeseen liittyviä kirjoja, mutta
uutta aineistoa vähemmän. Urheilukirjaston käyttö on kaikille avointa.