Otsikko
Onko tietoa mistä mahdollisesti löytyisi Maija Vilkkumaan kappaleeseen Sä tarviit paremman kuin mä nuotit? Käsitin, että jossain Fazerin kirjassa voisi olla,…

Kysytty

Hei! Onko tietoa mistä mahdollisesti löytyisi Maija Vilkkumaan kappaleeseen Sä tarviit paremman kuin mä nuotit? Käsitin, että jossain Fazerin kirjassa voisi olla, mutta ei ole vielä tullut vastaan.

Vastaus

Vastattu

Maija Vilkkumaan Sä tarviit paremman kuin mä nuotit löytyvät mm. teoksesta Hits 2020 (Otava 2020). Kirjaa on saatavilla Lohjalla pääkirjastosta ja Virkkalasta.