Onko tietoa kuka on tuottanut Caravan Palace bändin Supersonics Biisin ?

Kysytty

Onko tietoa kuka on tuottanut
Caravan Palace bändin

Supersonics Biisin ?

Vastaus

Vastattu

Discogs-äänilevytietokannasta selviää, että kappale (ja koko levy Chronologic) olisi bändin itsensä tuottama:
https://www.discogs.com/Caravan-Palace-Chronologic/master/1598010

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olin utelias, mikä teki heistä hankalia ja kuka päätti luokitella heidät hankaliksi? Näin itse luettelon ja minusta on hauskaa, että on olemassa sellainen luokka. Silti se, että näen heidät, tarkoittaa vain sitä, että ne ovat todella haettavissa uudelleen.