Onko tietoa kuka esittää TV sarjassa Parhaat vuodet tunnussävelen. Ko. sarjaa esitettiin MTV3 kanavalla joskus 2000-luvun alkupuolella sehän oli aiemmin 90…

Kysytty

Onko tietoa kuka esittää TV sarjassa Parhaat vuodet tunnussävelen. Ko. sarjaa esitettiin MTV3 kanavalla joskus 2000-luvun alkupuolella sehän oli aiemmin 90-luvun lopulla esitetyn Ihmeidentekijät sarjan ns."Jatkosarja"

Vastaus

Vastattu

Ihan varmaa tietoa ei löytynyt, mutta netistä löytyvän jakson lopputeksteissä on: Musiikki: Niko Sinervä, Heikki Forsström.

Viola- ja Fono-tietokannoista löytyvät tiedot kappaleeseen Lokakuun illassa, jonka esittäjä on Niko Sinervä ja säveltäjä Heikki Forsström. Voit varata Parhaat vuodet tv-sarjan dvd-levyn ja kuunnella kappaleen, mahtaisiko sanat vastata kappaleen nimeä. Jos ei, niin sitten kappaleesta ei löydy tietoa.

0 ääntä

Kommentit

Itse olen tunnistanut esittäjän äänen perusteella Niko Sinerväksi.