Onko teosta tai kokoelmaa josta löytyisi Hilja Haahden runo Kotia kohti?

Kysytty

Onko teosta tai kokoelmaa josta löytyisi Hilja Haahden runo Kotia kohti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä palvelussa on aiemmin kysytty laulusta Kohtia kohti, johon Hilja Haahti on kirjoittanut sanat. Se löytyy ainakin Erkki Melartinin Nuorten laulukirjasta III, op134B. Laulu alkaa: "Vain kaukaa, kaukaa viittoen kotimme harja hohtaa..." Teosta voi kysyä Jyväskylän kaupunginkirjastosta musiikkiosastolta. Käsillä olevista Hilja Haahden runoteoksista ei runoa löydy.