Onko teillä täällä vaajakosken kirjastossa DEEP PURPLEn CDtä, jossa on smouk on the water?

Kysytty

onko teillä täällä vaajakosken kirjastossa DEEP PURPLEn CDtä, jossa on smouk on the water?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Deep Purplen kappale Smoke on the water on tällä hetkellä Vaajakosken aluekirjaston musiikkiosastolla saatavilla ainoastaan CD:llä "Rock 4ever". Levy löytyy luokasta 78.8911, aakkostettuna kohtaan "ROCK".

Tiesithän, että myös kappaleen nimellä voi hakea kirjaston tietokannasta? Rajauksella voi määritellä, haluaako kappaleen esim. CD-levynä vai nuottina.