Onko teillä padel-mailoja lainaksi? Jos on, mistä saatavuuden voisi itse selvittää?

Kysytty

Onko teillä padel-mailoja lainaksi? Jos on, mistä saatavuuden voisi itse selvittää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Lappeenrannan kirjastolla on aikuisten ja lasten padel mailoja lainattavana. Voit katsoa saatavuuden osoitteesta heili.finna.fi osoitteesta, kun haet hakusanalla padelmaila.