Onko teillä olemassa atk-henkilökuntaa, johon voisi olla yhteydessä? En ole saanut lainojen erääntymisestä muistutusta ja sen seurauksena lähes menetin…

Kysytty
20.8.2019

Onko teillä olemassa atk-henkilökuntaa, johon voisi olla yhteydessä? En ole saanut lainojen erääntymisestä muistutusta ja sen seurauksena lähes menetin lainaoikeuteni. Muistutus on tullut kyllä lyhyemmästä best seller -lainoista, joten oletin tulevan muistakin. Sähköpostiosoite on oikein, eikä muistutus ole roskapostissa. Voisiko tämän ongelman korjata?

Vastaus

Vastattu
20.8.2019

Hei, oletan, että olet Helmet-kirjaston asiakas. Useat Helmet-kirjastojen asiakkaat ovat viime aikoina ilmoittaneet, etteivät ole saaneet kirjaston lähettämiä varausilmoituksia tai muistutuksia sähköpostiosoitteeseen pp.inet.fi. Vikaa selvitetään. Jos mahdollista, omiin tietoihin kannattaa vaihtaa jokin toinen sähköpostiosoite. Tämän voi tehdä joko omilla Helmet-sivuilla tai kirjaston asiakaspalvelussa. 

Jos asiakastietoihisi on tallennettu jokin muu kuin pp.inet.fi-sähköpostiosoite, kannattaa kokeilla sähköpostiosoitteen (samankin) päivittämistä omiin tietoihin Helmet-sivulla. Jos ongelma jatkuu, voit ilmoittaa siitä Helmet-kirjastolle seuraavan palautesivun kautta: https://www.helmet.fi/fi-FI/Palaute(3938) 

Kannattaa harkita Taskukirjasto-sovelluksen lataamista omalle mobiililaitteelle. Sovelluksesta seuraat lainojesi eräpäiviä helposti ja myös lainojen uusiminen onnistuu. Sovellus toimii myös mm. kirjastokorttina.

0 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.