Onko teillä lainattavana osakeyhtiölaki 624/2006? Edita Prima oylakimuutos 2006

Kysytty

Onko teillä lainattavana osakeyhtiölaki 624/2006?
Edita Prima oylakimuutos 2006

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen laki löytyy mm. teoksista:

Osakeyhtiölaki ja muuta lainsäädäntöä (Edita 2007)
Osakeyhtiölaki - Aktiebolagslag - Limited Liability Companies Act (KHT-Media 2007)

Näistä ensimmäinen on tällä hetkellä lainassa ja jälkimmäinen hyllyssä.

Laki löytyy myös Finlexistä:

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2006/20060624

Lisäksi Lapin maakuntakirjastosta löytyy säädöskokoelma vuodelta 2006. Säädöskokoelmia emme lainaa.