Otsikko
Onko teillä lainata esim. Kulttuuri tapahtumaan (Teatteri,elokuva,Urheilu) Pääsylippuja?

Kysytty

Hei! Onko teillä lainata esim. Kulttuuri tapahtumaan (Teatteri,elokuva,Urheilu) Pääsylippuja?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Hämeenlinnan kirjastoihin on tulossa lainattavaksi lähiviikkojen aikana urheiluun ja kulttuuriin liittyviä kausikortteja/pääsylippuja. Kannattaa seurata uutisointia vanamokirjastot.fi-sivustolla ja kirjaston sosiaalisen median kanavissa.