Otsikko
Onko teillä jo se viimeinen kirja Isabell Allendesta kirja nimi on: Island beneath the sea?

Kysytty

Onko teillä jo se viimeinen kirja Isabell Allendesta kirja nimi on: Island beneath the sea?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä ei ole vielä kyseistä kirjaa. Kirjaa on Helsingin kaupunginkirjastossa ja voimme kaukolainata sen teille niin halutessanne. Kaukolainapyynnön voi tulla täyttämään mihin tahansa kirjaston toimipisteeseen tai sen voi tehdä myös kirjaston kotisivuilla olevan lomakkeen kautta.