Onko teidän tarkoitus hankkia kirjaa The People of Middle-Earth The History of Middle-Earth, osa 12) by J.R.R. Tolkien / Christopher Tolkien? Ja jos on niin…

Kysytty

Onko teidän tarkoitus hankkia kirjaa The People of Middle-Earth The History of Middle-Earth, osa 12) by J.R.R. Tolkien / Christopher Tolkien? Ja jos on niin milloin kirja mahdollisesti tulee saataville?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja The People of Middle-Earth The History of Middle-Earth, osa 12) by J.R.R. Tolkien / Christopher Tolkien ei ole ainakaan vielä ole tulossa Helsingin kaupunginkirjastoon.

Jos haluat, voit tehdä siitä hankintaehdotuksen. Ehdotuksen voit tehdä täällä:
http://www.lib.hel.fi/forms/hankintaehdotus.asp