Onko tätä ransk. lehteä saatavana Suomen kirjastoista? "la vie des classiques". Voiko saada kaukolainaan tai yhtä tiettyä juttua siitä tulosteena? Kiitos

Kysytty

Hei

Onko tätä ransk. lehteä saatavana Suomen kirjastoista? "la vie des classiques". Voiko saada kaukolainaan tai yhtä tiettyä juttua siitä tulosteena?

Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt tietoa siitä, että lehteä tulisi mihinkään Suomen kirjastoon. Tietty artikkeli on mahdollista tilata kaukolainana myös ulkomailta, mutta se maksaa. Kaukopalvelusta kannattaa pyytää hinta-arvio etukäteen. Lehti voi olla tosin vaikeasti saatavissa.

Kaukupalvelun yhteystiedot:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu