Otsikko
Onko tässä Finna palvelussa mahdollista tehdä hankintatoive?

Kysytty

Onko tässä Finna palvelussa mahdollista tehdä hankintatoive?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Tätä kautta ei voi jättää hankintatoiveita, koska kyseessä on valtakunnallinen Kysy kirjastonhoitajalta -vastaajapalvelu. Kysymyksen kohdistuksen perusteella teitä palvelee Vaara-kirjastojen vaara.finna.fi. Hankintatoiveita voitte tällä hetkellä jättää normaalin palautteen kautta (etusivulla ylälaidassa Palaute-kohta) tai vaikkapa suoraan omassa kirjastossa. Jossain vaiheessa saanemme myös varsinaisen hankintatoivelomakkeen sivustollemme.

Kirjastot ottavat mielellään hankintaehdotuksia ja muuta asiakaspalautetta.