Otsikko
Onko Taru Nymanin "Tyttö ja tanssiva karhu"-cd:llä olevia lauluja olemassakaan nuottijulkaisuina? Säveltäjä on siis Kaj Chydenius.

Kysytty

Onko Taru Nymanin "Tyttö ja tanssiva karhu"-cd:llä olevia lauluja olemassakaan nuottijulkaisuina? Säveltäjä on siis Kaj Chydenius.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymiesi Chydeniuksen kappaleiden nuotteja ei näyttäisi löytyvän Suomen maakuntakirjastoista. Nuotteja ei myöskään löytynyt Violasta, joka on musiikkiaineistojen yhteistietokanta, joka sisältää suuren osan Suomessa julkaistusta musiikkiaineistosta. Todennäköisesti näiden kappaleiden nuotteja ei ole siis julkaistu ainakaan vielä.

Chydeniuksen nuottikirjassa Tyttö ja tanssiva karhu vain nimikappale on sama kuin Taru Nymanin cd-levyllä.