Onko tänään Jyväkylässä satutuntia - vai 26.10 (tiistaina) ? yst.terv.

Kysytty

Hei,

Onko tänään Jyväkylässä satutuntia - vai 26.10 (tiistaina) ?

yst.terv.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satutuntiesitteisiin ja -julisteisiin on lipsahtanut väärä päivämäärä. Pahoittelemme virhettä. Pääkirjaston satutunti pidetään tänään (25.10.2010) maanantaina klo 18 Satuhuone Peukaloisessa. Tervetuloa!