Onko täällä kirjastossa kirjasarjaa nimenltä Anna? Niitä kirjoja on esimerkiksi Annan nuoruusvuoden ja Anna opettajana.

Kysytty

Onko täällä kirjastossa kirjasarjaa nimenltä Anna?
Niitä kirjoja on esimerkiksi Annan nuoruusvuoden ja Anna opettajana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

L. M. Montgomeryn Anna-sarjan kirjat ovat saatavilla HelMet-kirjastoista.
L.M. Montgomery´s complete "Anne of Green Gables" collection is available at the HelMet libraries.