Otsikko
Onko suositella jotain kiinnostavaa kirjaa liikennelentäjän ammatista haaveilevalle?

Kysytty

Onko suositella jotain kiinnostavaa kirjaa liikennelentäjän ammatista haaveilevalle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisissä kirjastoissa ei kauheasti ole tämän alan kirjallisuutta, mutt ehkä sinua kiinnostaisi muutamat Mark Vanhoenackerin kirjat. Hän lentää 747-koneita ja on vapaa kirjoittaja. Hän on kirjoittanut teokset Ilmojen halki: pilotin matkassa (2018)  ja Opi laskeutamaan lentokoneella (2018)

Vaski