Otsikko
Onko suomesta ostettavissa englanninkielinen kirja: The Haapsalu Shawl, Siiri Reiman / Aime Edasi isbn 978 9985 9925 9 3 ilm. 2009 182 sivua Onko jossain…

Kysytty

Onko suomesta ostettavissa englanninkielinen kirja:
The Haapsalu Shawl, Siiri Reiman / Aime Edasi
isbn 978 9985 9925 9 3 ilm. 2009 182 sivua

Onko jossain kirjastossa jo?
Onko tulossa suomennettuna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyy Lieksan kirjastosta. Tekemällä kaukolainan voit mahdollisesti saada sen tilattua kotikirjastoosi.

Kirjaa on myös mahdollista ostaa netitse TitiTyy verkkolankakaupan kautta
http://www.titityy.fi/fi/tuotteet/kirjat/haapsalu-shawl

Suomennoksesta en osaa sanoa.