Onko Suomessa saatavana Pikku Kakkosessa esitettävää Napero-lastensarjaa (alkup. Pocoyo) DVD:llä? Tai onko sellaista mahdollisesti lähiaikoina tulossa HelMet…

Kysytty

Hei,
Onko Suomessa saatavana Pikku Kakkosessa esitettävää Napero-lastensarjaa (alkup. Pocoyo) DVD:llä? Tai onko sellaista mahdollisesti lähiaikoina tulossa HelMet-kirjastojen valikoimaan? Tieto ilahduttaisi kovasti kaksivuotiaan Napero-fanin äitiä(kin). Kiitos!:)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei näytä olevan. Naperoa ei löydy Helmetin, eikä muidenkaan kirjastojen kokoelmista. Myöskään Yleisradion Tallennemyynnin kautta sitä ei ole saatavilla. DVD- ja muu kuvallinen materiaali tarvitsee lainausoikeudet, ennen kuin sitä voi hankkia kirjastojen kokoelmiin. Niitä ei aina voi saada, ja siksi kirjastoista puuttuu mm. sellaisia elokuvia, joita muuten mielellään niihin ostettaisiin.

5 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Eikö naperoa olisi mitenkään mahdollista saada dvd:lle? Yksivuotias tyttöni on suuri fani ja nyt kun se lopetettiin netflixistä, täällä ollaan ihan murtuneita.