Onko Suomessa kirja nimelta Anastasia kirjajlija Vladimir Megre

Kysytty

Onko Suomessa kirja nimelta Anastasia kirjajlija Vladimir Megre

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastossa ei ole kyseistä kirjaa. Kirja on saatavilla Tampereen kaupunginkirjastossa englanniksi ja Rauman kaupunginkirjastossa venäjäksi. Kirja voidaan niin halutessanne kaukolainata joko Tampereelta tai Raumalta. Voit tulla tekemään kaukolainapyynnön kotikirjastoosi. Kaukolainaus maksaa 2 e.

0 ääntä

Kommentit

Hei löytyykö kyseinen kirjasarjaa tai kirjaa nyt (Anastasia) Vldimir Megre kirjailija.

Kyllä Anastasia-sarjaa löytyy Suomen kirjastoista, useammasta kirjastosta. Sijainteja voi katsoa Frank-monihausta, ks. http://monihaku.kirjastot.fi.
T. Toimitus