Otsikko
Onko suomeksi tai ruotsiksi tai englanniksi saatavilla norjalaisia, islantilaisia tai tanskalaisia sarjakuvia, joissa olisi edes jollain tangentilla…

Kysytty

Onko suomeksi tai ruotsiksi tai englanniksi saatavilla norjalaisia, islantilaisia tai tanskalaisia sarjakuvia, joissa olisi edes jollain tangentilla feministinen teema ja jotka olisi saatavilla Helmet-kirjastoista? En löytänyt kirjaston haulla, mutta kysyn siltä varalta etten vaan osaa etsiä.

Vastaus

Vastattu

Islantilaisia tai tanskalaisia feministisiä sarjakuvia ei valitettavasti ole saatavilla Helmet-kirjastossa. Norjalaisilta tekijöiltä Marta Breeniltä ja Jenny Jordahlilta löytyy seuraava teos (myös ruotsiksi ja englanniksi):
Naiset : 150 vuotta vapauden, sisaruuden ja tasa-arvon puolesta / Marta Breen, Jenny Jordahl ; suomentanut Sanna Manninen
Breen, Marta, sarjakuvantekijä. https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2377438__SJordahl%2C%20Je…