Otsikko
Onko siinä jotain outoa, jos ottaa esim. pizzeriassa salaatin ja sen kanssa kahta erilaista salaatinkastiketta? Kaverini ihmettelee vieläkin kun kerran tein…

Kysytty

Onko siinä jotain outoa, jos ottaa esim. pizzeriassa salaatin ja sen kanssa kahta erilaista salaatinkastiketta? Kaverini ihmettelee vieläkin kun kerran tein niin, vaikka tuosta on jo muutama vuosi. Hän sanoi, että tarjoilijakin ihmetteli sitä, kun otin kaksi kastiketta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kahden salaattikastikkeen ottaminen saattaa olla vähemmän tavallista, mutta mitään outoa siinä ei tietenkään ole. Jos kastikkeet maistuvat, kannattaa vaan huoletta jatkaa samaan tahtiin. Ehkä siitä on tarjoilijoillekin vähän vaihtelua elämään.

Heikki Poroila