Onko seuraava aforismi V. A. Koskenniemen vai ihan jonkun muun tuotantoa: Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire. Olen nähnyt eri yhteyksissä eri…

Kysytty

Onko seuraava aforismi V. A. Koskenniemen vai ihan jonkun muun tuotantoa: Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire.
Olen nähnyt eri yhteyksissä eri tekijäviittaukset.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aforismin on kirjoittanut Kerttu Wanne ja se on teoksessa Ilman naamiota (Gummerus 1943).