Onko SEKSI kirjoja?

Kysytty

Onko SEKSI kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aineistoa löytyy runsaasti, mm. Jorma Palon monipuolinen tietokirja "Rakkaudesta seksiin" (1999) tai David Reubenin "Kaikki mitä olet halunnut tietää seksistä, mutta et ole koskaan uskaltanut kysyä "(2000) tai Gilbert Tordjmanin "Kahden kesken - opas rakkauteen ja seksuaalisuuteen." (1998)

Lisäksi voisit tutustua seuraavaan kirjaan: Jansson, Leena: Seksi ja erotiikka: valikoima kauno- ja tietokirjallisuutta.

Haulla erotiikka tai seksuaalisuus löytyy mm. seuravaanlaista kaunokirjallisuutta. Alanne, Outi: Neiti N:n tarina Coelho, Paulo: Yksitoista minuuttia Groult, Benoite: Rakastajatar Melissa, P: Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa Nedjma: Manteli: intiimi kertomus. Joitakin klassikkoja Apollinaire, Guillaume: esim. Hirveä Hospodar ja nuoren Don Juanin urotyöt Kallifatides, Theodoror : esim. Kaunis Alkibiades, Lawrence, D.H.: esim. Lady Chatterleyn rakastaja, Henry Millerin teokset, esim. Kravun kääntöpiiri, Kauriin kääntöpiiri, Sexus Charles Bukowskin teokset, esim. Kaupungin kaunein nainen (novelleja) Markiisi de Saden Justine eli Hyveellisen neidon kovat kokemukset ja Vladimir Nabokovin Lolita.