Onko seitsemästä veljeksestä saatavissa lyhentämätöntä, sensuroimatonta laitosta.

Kysytty

Onko seitsemästä veljeksestä saatavissa lyhentämätöntä, sensuroimatonta laitosta.

Vastaus

Vastattu

Aleksis Kiven teoksesta Seitsemän Veljestä  on tehty selkokielinen (lyhennetty versio), jossa kaikki päätapahtumat ovat mukana. Mukautetun version ovat kirjoittaneet  Pertti Rajala ja Helvi Ollikainen. Anita Takala on  laatinut piirrokset.

Lähde:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2043188__Sseitsem%C3%A4n%20veljest%C3%A4__Ff%3Afacetmediatype%3A1%3A1%3AKirja%3A%3A__Ff%3Afacetlanguages%3Afin%3Afin%3Asuomi%3A%3A__P0%2C5__Orightresult__U__X7?lang=fin&suite=cobalt