Otsikko
Onko se Anja Suominen, joka aidosti synnyttää elokuvassa Täältä tullaan elämä, elokuvan ohjaajan Tapio Suomisen vaimo?

Kysytty

Onko se Anja Suominen, joka aidosti synnyttää elokuvassa Täältä tullaan elämä, elokuvan ohjaajan Tapio Suomisen vaimo?

Vastaus

Vastattu

Täältä tullaan elämä!-elokuva alkaa ohjaaja Tapio Suomisen puolison Anja Suomisen aidolla synnytyksellä. Elokuvan vastasyntynyt lapsi on Suomisten poika, Jukka Suominen.