Otsikko
Onko Salatuissa elämissä näytellyt Sanna Sepponen ollut ravintolapäällikkönä?

Kysytty

Onko Salatuissa elämissä näytellyt Sanna Sepponen ollut ravintolapäällikkönä?

Vastaus

Vastattu

Sanna työskenteli 14 vuoden ajan McDonaldsin salivastaavana, "täytti ketsuppiastiat ja piti paikat järjestyksessä". McDonaldsin lisäksi hän on ollut työssä kaupassa, kahvilassa, eduskunnassa ja Alkon pääkonttorissa.

Sanna Ensimmäinen | Tukiliitto

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onko tuo salivastaava siis eri asia kuin ravintolapäällikkö?