Onko saatavana nuotteja seuraaviin Ilmavoimien lauluihin: Turkan Pappa, Jorma Sarvanto ja Tiedustelulentäjän valssi. Laulujen kimpussa ovat olleet ainakin…

Kysytty

Onko saatavana nuotteja seuraaviin Ilmavoimien lauluihin:
Turkan Pappa, Jorma Sarvanto ja Tiedustelulentäjän valssi.
Laulujen kimpussa ovat olleet ainakin Veikko Lavi ja J. Karjalainen?

Vastaus

Vastattu

Kaikkiin kysymiisi kappaleisiin löytyy nuotit seuraavasta kirjasta :

Veikko Lavin lauluja

Nuotti

Henkilö Lavi, Veikko, säveltäjä, 1912-1996 ; Henkilö Lavi, Veikko, sanoittaja, 1912-1996 Coda 1988

Genre

iskelmät

laulelmat

Ulkoasu

1 sävelmäkokoelma (47 sivua) ; 30 cm

Huomautukset

Melodia, sointumerkit.

Julkaistu [Espoo] : Coda 1988
Valmistaja ([Helsinki] : Offset /PKK)
Sisältö/kappaleet 39 tietuetta

Kannattaa tarkastaa tilaavansa oikean vuoden eli 1988 versio, sillä Lavilla on useampia saman nimisiä nuottikokoelmia.

Tätä nuottijulkaisua on useammissa kirjastoissa lainattavana, käänny oman kirjastosi kaukopalvelun puoleen.