Otsikko
Onko saatavana lainaksi/kaukolainaksi VHS -elokuvaa "Havukka ahon ajattelija"?

Kysytty

Onko saatavana lainaksi/kaukolainaksi VHS -elokuvaa "Havukka ahon ajattelija"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjastojen tiedostoista ei löydy ”Havukka-ahon ajattelija” –videota.
MTV:ssä on esitetty ”Havukka-ahon ajattelija” 11 –osaisena sarjana vuonna 1971.
Ohjaus oli Kaarlo Hiltusen ja pääosassa oli Lauri Leino, mutta myöskään sitä ei ole kirjastoissa.
Tekeillä on Kari Väänäsen ohjaama elokuva, joka pohjautuu em. teokseen