Otsikko
Onko ruotsalaiskirjailija Stig Dagermanin novellia att döda ett barn suomennettu?

Kysytty

Onko ruotsalaiskirjailija Stig Dagermanin novellia att döda ett barn suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä ei löytynyt tietoa, että novelli olisi suomennettu.

Kirjasammosta www.kirjasampo.fi löytyi tietoa, että Stig Dagermanilta on suomennettu romaanit Käärme ja Äidin varjossa. Lisäksi novellikokoelma 27 pohjoismaista kertojaa sisältää Dagermanin novellin Bon soir.