Onko runoilija Pekka Parkkisesta 04.06.1940 - 08.05.1992 olemassa elämänkertaa tai jotain teosta josta saan tietoja nuoruudesta,avioliitosta ym. Tarvitsen…

Kysytty

Onko runoilija Pekka Parkkisesta 04.06.1940 - 08.05.1992 olemassa elämänkertaa tai jotain teosta josta saan tietoja nuoruudesta,avioliitosta ym. Tarvitsen tietoja esitelmääni. Kiitos.

Vastaus

Vastattu

Pekka Parkkisesta ei ole elämäkertaa. Hänestä löytyy suppea esittely kirjassa Suomalaisia nykylyyrikoita, BTJ Kirjastopalvelu, 1986,