Otsikko
Onko Röllihahmo Isorölli sama kuin Suuri rölli?

Kysytty

Onko Röllihahmo Isorölli sama kuin Suuri rölli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yle Areenasta löytyy Rölli-sarjan jakso 38: Rölli ja kevätlaulu. Jaksossa esiintyy rölli nimeltään Iso Rölli. Roolitustietojen mukaan Isoa Rölliä näyttelee Jussi Lampi. Jakson loppupuolella hän laulaa: ”Suuri rölli olen minä hirmuinen.”. Iso Rölli ja suuri rölli siis viittaavat ainakin tässä tapauksessa samaan hahmoon.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Itse olen käsittänyt että Suuri Rölli on röllien kylän sen aikainen johtaja, mutta voin toki olla väärässä.