Onko Remu Aaltosen koulutus pelkkä kansakoulu vai onko hän käynyt jotain muutakin koulua?

Kysytty

Onko Remu Aaltosen koulutus pelkkä kansakoulu vai onko hän käynyt jotain muutakin koulua?

Vastaus

Vastattu

Markku Salon kirjassa Remu Remu Aaltonen kertoo koulunsa olleen Lapinlahden kansakoulu. Muita kouluja hän ei mainitse. Muualta ei löytynyt tietoja hänen koulutuksestaan.