Onko Raahen kirjastoon tai johonkin muuhun kirjastoon tilattu Koneviesti lehteä (hakusessa etenkin 2006 vuodelta muutama numero) tai uudempia?

Kysytty

Onko Raahen kirjastoon tai johonkin muuhun kirjastoon tilattu Koneviesti lehteä (hakusessa etenkin 2006 vuodelta muutama numero) tai uudempia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raahen kirjasto ei kuulu Kysy kirjastonhoitajalta –palvelun vastaajakirjastoihin. Soitin sinne ja sain tietää, että Raahen kirjastoon ei ole tilattu Koneviesti-lehteä. Pattijoen kirjastoon tulee Koneviesti 2010 lähtien. Vanhempia lehtiä saa Raahen kautta kaukolainaksi. Ainakin Oulun kaupunginkirjastossa säilytetään koneviestiä 10 vuotta. Ottakaa yhteyttä suoraan Raahen kirjastoon http://www.raahe.fi/kirjasto .