Onko Pakko palauttaa lainoja jos niitä tarvitsee vaikka tärkeän kokeen lukemiseen jos kotoa ei löydy niin voiko kirjastossa lukea tai lainata kotiin Kemian tai…

Kysytty

Onko Pakko palauttaa lainoja jos niitä tarvitsee vaikka tärkeän kokeen lukemiseen jos kotoa ei löydy niin voiko kirjastossa lukea tai lainata kotiin Kemian tai Fysiikan tietokirjoja?
Kysyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En nyt ihan tiedä, mitä tarkoitat kysymykselläsi. Kyllähän lainat pitäisi eräpäivään mennessä palauttaa. Kirjastoista löytyy kyllä sekä fysiikan että kemian kirjoja, mutta sinun kannattaisi kysyä suoraan omasta kirjastostasi, onko siellä tai muissa kirjastoissa juuri niitä kirjoja, joita sinä tarvitset.