Onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa Julius Röntgenin sellokonserttoa numero kaksi? Yritin etsiä aineistohaulla, enkä löytänyt. Ylen Klassisella teoksen…

Kysytty

Hei! Onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa Julius Röntgenin sellokonserttoa numero kaksi? Yritin etsiä aineistohaulla, enkä löytänyt. Ylen Klassisella teoksen tunnistetiedoiksi oli merkitty: Röntgen: Sellokonsertto n:o 2. (Quirine Viersen ja Alankomaiden radion kamariork./Eri Klas) Internet-haulla löytyi seuraava sivu: https://tinyurl.com/juliusrontgen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä levytystä ei HelMet-kokoelmaan ole hankittu, eikä sitä näy missään muussakaan julkisessa kokoelmassa olevan. Suosittelen tekemään hankintaehdotuksen HelMet-kirjastoille. Ehkä tämä ajan kanssa saadaan hankituksi.

Heikki Poroila

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit