Onko olemassa suomen- tai ryotsinkielisenä kirjaa näyttelijä Satu Silvon elämästä?

Kysytty

Onko olemassa suomen- tai ryotsinkielisenä kirjaa näyttelijä Satu Silvon elämästä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokonaista kirjaa Satu Silvosta ei ole kirjoitettu. Jarmo Niemisen, Sanna Pietiläisen ja Vesa Ruuskan kirjassa Tenavasta tähdeksi äidit kertovat lapsistaan. Siinä myös Satu Silvon äiti kertoo tyttärestään.

Lehtiartikkeleita ja haastatteluja hänestä on runsaasti. Tässä muutamia:

-Satu Silvo elää unelmaansa (Anna 2005, 43, s. 10-13)
-Satu Silvo uskoo kasvissyönnin edistävän terveyttä ja auttavan jaksamaan (Animalia 2005, 3, s. 12)
-Pimeän läpi kulkenut Satu Silvo: "Ihminen luo itse kohtalonsa (Eeva, 2005, 5, s. 22-26)
-Luistelutunti Satu Silvon kanssa : piruetteja ja rakkausneuvoja (Anna, 2004 11, s. 34-38)

Artikkelitiedot löytyvät lehtiartikkelitietokanta Aleksista, jota voit käyttää kirjastossa tai pyytää kirjaston henkilökuntaa tekemään siitä haun.

http://lib.kokkola.fi/tiedonhaku/lehtiartikkelit.asp