Otsikko
Onko olemassa suomalaisten kirjailijoiden kirjoittamia kauhukirjoja? jos on niin mitä?

Kysytty

Onko olemassa suomalaisten kirjailijoiden kirjoittamia kauhukirjoja? jos on niin mitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisia kauhukirjoja ovat kirjoittaneet mm. Rick Hautala, Boris Hurtta, Kari Nenonen, Maarit Verronen (Älä maksa lautturille). Kannattaa myös tutustua teokseen "Viiltokuvia", jossa on suomalaisia kauhukertomuksia.