Onko olemassa sivustoa tms. josta näkisi mitä joulukirjoja tänä vuonna ilmestyy? Kirjakauppojen ja kustantamoiden sivuilta niitä on vaikea hakea ilman, että…

Kysytty

Onko olemassa sivustoa tms. josta näkisi mitä joulukirjoja tänä vuonna ilmestyy? Kirjakauppojen ja kustantamoiden sivuilta niitä on vaikea hakea ilman, että tietää kirjojen nimiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustantajat ja kirjakaupat hoitavat tosiaan asian omalla tyylillään. Paljon kattavia selattavia esityksiä ei muuten ole tullut vastaan, mutta tälläinen on olemassa. https://www.tunturisusi.com/joulu/jouluntietokirjat.htm Toivoa sopii, että tämänkin vuoden osalta pian aukeaa uusia joulukirjaluukkuja tuolle sivustolle.