Onko olemassa sähköpostiosoitetta johon voisi lähettää esiintymistarjouksen kaikille Suomen pääkirjastoille? Teos-kustantamo julkaisi kirjani "viulunsoittaja…

Kysytty

Hei, onko olemassa sähköpostiosoitetta johon voisi lähettää esiintymistarjouksen kaikille Suomen pääkirjastoille? Teos-kustantamo julkaisi kirjani "viulunsoittaja kadulla" vuonna 2010. Soitin julkaisun jälkeisinä vuosina yli 200 konserttia kouluissa ja vanhustentaloissa. Kerroin matkoista, heijastin matkakuvia ja soitin Bachin sooloviulumusiikkia. Ajattelin nyt tarjota samanlaista konserttisarjaa kirjastoihin, mutta yhteydenotto joka kirjastoon erikseen tuntuu kovin työläältä. Siksi kyselen jotain yhteisosoitetta. Teemu Kupiainen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tällaista osoitteistoa tai yhtä yhteistä osoitetta ei ole sellaisenaan olemassa, joskin tiedot kyllä saa kerättyä Kirjastot.fin sivuilta. Palvelu tarjoaa tiedon, mutta sitä joutuu vaivalla esiin kaivamaan. Teoriassa kaikki kirjastot voisi tavoittaa juuri kirjastot.fin sivulle laitetulla mainoksella, mutta eihän se oikeasti niin helppoa ole, koska kirjastojen johtajilla ei ole velvollisuutta lukea mitään tällaisia mainoksia. Ehkä voisi olla järkevää ottaa yhteyttä BTJ Finlandiin, joka on nykyisin osa Booky.fi palvelua, ja kysyä, onko heillä valmiina kirjastojen epostiosoitteistoa ja millä ehdoilla he ehkä sen luovuttaisivat.

Heikki Poroila