Otsikko
Onko olemassa muita kirjoja joissa olisi tietoa Rowlingista, kuin J.K. Rowlingin elämänkerta. Tarvitsisi löytää jotakin tietoa tyyliin "kuka on J. K. Rowling"…

Kysytty

Onko olemassa muita kirjoja joissa olisi tietoa Rowlingista, kuin J.K. Rowlingin elämänkerta. Tarvitsisi löytää jotakin tietoa tyyliin "kuka on J. K. Rowling" lyhyesti selitettynä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

J.K. Rowlingista löytyy tietoa myös lyhyesti. Kirjastopalvelu on julkaissut kirjat Koski, Mervi:Ulkomaisia nuortenkertojia 1
(2001) ja Ulkomaisia fantasiakirjailijoita (2003), joista saat perustietoa kirjoista ja kirjailijasta. Lahden kaupunginkirjaston lastenosastolta löytyy lehtileikekokoelma Rowlingista. Kysy lastenosaston neuvonnasta. Voit myös vilkaista kirjojen suomalaisen kustantajan Tammen nettisivuja: http:www.harrypotter.fi/asp/empty.asp?