Otsikko
Onko olemassa luetteloa Zacharias Topeliuksen kootut teoksen osista?

Kysytty

Onko olemassa luetteloa Zacharias Topeliuksen kootut teoksen osista?

Vastaus

Vastattu

Topeliuksen Koottujen teosten eri osien sisältö löytyy esimerkiksi Vaski-verkkokirjastosta. Klikkaa kirjan nimeä, niin pääset kirjan tietoihin, missä sisältö on kerrottu kohdassa "muut nimekkeet". Ihan kaikkien kirjojen kohdalla sisältöä ei välttämättä ole luetteloitu tietokantaan, joten kannattaa tarkistaa myös Kansalliskirjaston vastaavat tiedot.