Onko olemassa kirjaa perheyrityksestä (ja sen johtamisesta)? Yhden omistajan yritys on siirtymässä perintönä kahdelle suvulle. "Sukupolvenvaihdos" voi…

Kysytty

Onko olemassa kirjaa perheyrityksestä (ja sen johtamisesta)? Yhden omistajan yritys on siirtymässä perintönä kahdelle suvulle.
"Sukupolvenvaihdos" voi
kuulemma olla uhkana koko yritystoiminnan
jatkumiselle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy runsaasti tuoretta kirjallisuutta. Teidän on mahdollista tarkastella aineistoviitetietoja Eduskunnan kirjaston kokoelmatietokannasta Internetin kautta.
Valitkaa http://www.eduskunta.fi/kirjasto ja klikatkaa kohdasta Selma-kokoelmatietokanta.
Kirjoittakaa aukeavaan hakulaatikkoon sukupolvenvaihdos ja valitkaa aktiiviseksi hakuehto
asiasana (selaus) ja klikatkaa hae.
Teille avautuu näkymä, jossa on viitteiden lukumäärä -84. Klikatkaa numerosta, jolloin viitteet avautuvat järjestyksessä, jossa uusimmat ovat ensin.
Kutakin viitettä klikkaamalla pääsette aineiston saatavuustietoihin. Monet ovat saatavilla ainakin Eduskunnan kirjaston lukusalissa.