Otsikko
Onko nyt koronatilanteen aikana mahdollistaa tulostaa kirjastosta tiedostoja? Vai onko palveluja rajoitettu, niin ettei tulostimia saa käsitellä

Kysytty

Moi, onko nyt koronatilanteen aikana mahdollistaa tulostaa kirjastosta tiedostoja? Vai onko palveluja rajoitettu, niin ettei tulostimia saa käsitellä

Vastaus

Vastattu

Helmetin sivuilla lukeekin, että tällä hetkellä vain lainaus-, palautus- sekä varausten noutopalvelut ovat mahdollisia. Lisätietoa: https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Lainaustoim…