Otsikko
Onko nykyään myynnissä suklaajoulupukkeja, joissa olisi jonkin muun kuin punaisen värinen kääre? Ja jos on tai ei ole, mikä tähän on syynä? Ainakin jossain…

Kysytty

Onko nykyään myynnissä suklaajoulupukkeja, joissa olisi jonkin muun kuin punaisen värinen kääre? Ja jos on tai ei ole, mikä tähän on syynä? Ainakin jossain vaiheessa oli myynnissä ainakin sinisiä, mutta onko myös ollut muitakin värejä ja jos, mitä? Mielestäni näihin ei sovi mikään muu väri kuin punainen. Muun väriset näyttävät mielestäni oudoilta.

Vastaus

Vastattu

Tästä ei löydy tyhjentävää tietoa, mutta näin ainakin kullan värisiä  kaupoissa ennen viime joulua. Näköjään Amazonissa on tai on ollut myynnissä Nestlellä tummanvihreä, Milkalla lilanvärinen ja Lindtillä vihreä, ja jalkapallofaneille löytyy myös suklaapukkeja, esim. Schalken kannattajille sininen ja Borussia Dortmundin kannattajille keltainen.