Otsikko
Onko niin, että Pulttiboisin musiikki-imitaatiossa, jossa esitetään kappale "Muistan sua, Elaine", Pirkka-Pekka Petelius esittää Pedro Hietasta ja Aake…

Kysytty

Onko niin, että Pulttiboisin musiikki-imitaatiossa, jossa esitetään kappale "Muistan sua, Elaine", Pirkka-Pekka Petelius esittää Pedro Hietasta ja Aake Kalliala Pirkka-Pekka Peteliusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Niin on. Pulttiboisin jaksossa 26 on imitointi, jonka kohteena on Pirkka-Pekka Petelius ja Pedro Hietanen esittämässä iskelmää Muistan sua, Elaine. Pirkka-Pekka Petelius esittää Pedro Hietasta ja Aake Kalliala esittää Pirkka-Pekka Peteliusta. Jakso on dvd-levyllä  Pulttibois : originaalijaksot 23–34. Levyn voi kaukolainata.

0 ääntä

Kommentit

Kalliala Peteliuksena näyttää tuossa Trumpilta.