Kysy palvelut. Suurikokoinen uimalakki

30.1.2018

Onko muuta paikkaa kysellä asioita kuin tämä palsta? Ymmärtääkseni keskitytte mielellänne "omaan alaanne" tms, ja mainostaakaan ei toki saa. Tällä hetkellä etsin kuumeisesti suurikokoista uimalakkia, mitä en ole kuukausiin löytänyt vaikka olen hakenut ihan KAIKKI paikat ja kysellyt vaikka mistä. En mitenkään vähättele työtänne, mutta onko paikkaa mistä kysyä IHAN MITÄ VAIN?

31.1.2018
31.1.2018

Suomen yleisten kirjastojen yhteinen Kysy kirjastonhoitajalta-palvelu pyrkii vastaamaan kaikkiin sinne lähetettyihin kysymyksiin. Palvelussa on mukana yleisten kirjastojen lisäksi muitakin vastaajakirjastoja. Vaikeissa erikoiskysymyksissä pyrimme ohjaamaan palveluun, josta kysyjä voi saada pätevää apua.

Kysy.fi on Helsingin kaupunginkirjaston verkkotietopalvelu, jossa kysymyksiin vastaavat kirjaston työntekijät ja palvelun käyttäjät. Palvelun mottona on ’Kysy mitä vain!’

Suurikokoisia uimalakkeja voi hakea verkosta hakusanoilla tilava uimalakki. Hakutulosten joukossa on parikin kotimaista verkkokauppaa.